Gigantul tehnologic chinez a început să accepte precomenzi pentru Luxeed S7, primul său sedan, începând de joi. Anterior, a vândut SUV-uri. Mașina, dezvoltată în colaborare cu producătorul auto chinez Chery, are un preț de pornire de 258.000 de yuani (aproximativ 35.400 de euro) în perioada de precomenzi. Vânzările regulate vor începe pe 28 noiembrie, a declarat compania la o conferință de presă joi.

Richard Yu, șeful diviziei de consum a companiei, a dezvăluit automobilul elegant pe scenă în megapolisul Shenzhen, spunând că este echipat cu un pachet de baterii puternic cu înaltă tensiune. El a declarat anterior că S7 ar depăși Modelul S al lui Tesla „în fiecare specificație”.

Comparația ar putea fi puțin cam îndrăzneață, spune Mark Rainford, comentator al industriei auto bazat în Shanghai și gazda canalului YouTube „Inside China Auto”.

„Sincer, cred că comparațiile cu Modelul S ar putea fi puțin ambițioase pe majoritatea metricilor pentru care pot găsi informații”, a declarat el pentru CNN, remarcând că unele metrici de performanță nu au fost încă complet publicate.

„Unde S7 se evidențiază totuși este platforma de 800 de volți, care ar trebui să permită încărcări foarte rapide. Tesla [nu] folosește încă o platformă de 800 de volți, deci S7 va avea un avantaj în această zonă”, a spus Rainford.

Pachetul de baterii de 800 de volți al S7-ului, cel mai subțire din industrie conform lui Yu, este fabricat de gigantul chinez de baterii EV CATL.

O încărcare de 15 minute va asigura o autonomie de conducere de 400 de kilometri (249 de mile), potrivit lui Yu, ceea ce depășește autonomia de 347 de kilometri (aproximativ 216 mile) a Modelului S al lui Tesla după o perioadă similară de încărcare.

„Autonomia noastră depășește nivelul colegilor noștri”, a adăugat el. Producătorul auto american, care nu mai are o echipă de relații publice, nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Rainford a spus că, deși comparația autonomiei nu a fost testată, este posibilă datorită bateriei.

Tesla ar putea avea un avantaj datorită rețelei sale puternice de Supercharger în China, care are multe stații, a spus el.

„Ușurința de a găsi un încărcător bun … este la fel de importantă precum capacitatea acestuia”, a spus Rainford.

Cu toate acestea, la echivalentul a 35.400 de euro, S7 este mult mai ieftin decât cel mai simplu Model S, care costă 698.900 de yuani sau 95.800 de euro în China.

Tesla a fost nevoită să reducă recent prețurile în China ca răspuns la creșterea concurenței în cel mai mare piață auto din lume.

Deși Huawei și-a făcut inițial numele ca gigant în tehnologie și telecomunicații, a fost împiedicată în ultimii ani de restricțiile privind exporturile SUA, care au trimis compania într-o spirală descendentă.

În acest an, nu a ascuns ambiția de a reveni – și de a face o impresie în lumea auto. A lansat primul său EV în 2021.

La un eveniment din septembrie, compania a dat indicii despre lansarea S7 și a lui Aito M9, un SUV electric dezvoltat cu alt producător auto chinez, Seres.

Yu a declarat la evenimentul de lansare că o versiune actualizată a lui Aito M7, care a fost lansat pentru prima dată anul trecut, a primit peste 86.000 de precomenzi în doar 50 de zile.

S7 se adresează consumatorilor de sex feminin – cu un sertar special pentru cosmetice, oglindă pentru retușarea machiajului și un loc pentru a ascunde pantofii cu toc când aceștia sunt schimbați în favoarea pantofilor cu talpă plată pentru condus – conform Huawei.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.