Cel mai important eveniment cultural internaţional organizat în România, Festivalul ”George Enescu” este susținut și în 2014 de Dacia, constructorul est-european cu cel mai mare succes în vânzările auto din Occident.
Brand-ul românesc îi susţine în acest an pe cei 240 de tineri, interpreţi români şi străini, care s-au înscris la Concursul international ”George Enescu”, competiție muzicală ajunsă deja la ediția cu numărul 14, care se desfășoară între 6 şi 27 septembrie 2014.
Dacia Duster, Sandero şi Logan MCV vor transporta concurenţii și personalitățile prezente la competiţia muzicală, desfăşurată în sălile Ateneului Român şi ale Universităţii Naţionale de Muzică din București. Ediţia Concursului Enescu din acest an reuneşte participanţi din 36 de ţări.
Asocierea dintre Dacia şi Festivalul ”George Enescu” a debutat în anul 2011 şi a marcat începutul unui parteneriat valoros, între două mărci puternice. ”Suntem mândri să fim în acest an alături de Concursul Enescu și să susținem tinerele talente din domeniul muzical. Parteneriatul dintre Dacia și Festivalul ”George Enescu” este unul de succes, între două mărci puternice, care contribuie la o imagine pozitivă a românilor și a României în afara țării. Dacia și angajaţii săi urează mult succes concurenților înscriși în competiţie”, a declarat Anca Oreviceanu, director de comunicare Dacia.
Constructorul român are o tradiţie în asocierea cu câteva dintre cele mai importante evenimente culturale din România, precum RADIRO – Festivalul Orchestrelor Radio, Turneul naţional ”Duelul Viorilor”, Turneul ”Vioara lui George Enescu la sate”, Turneul ”Flautul fermecat” și ”Clasic e fantastic” – proiect educaţional de muzică clasică destinat copiilor şi tinerilor. De asemenea, mreită menționat faptul că Dacia apare inclusiv pe tricourile fotbaliștilor de la Udinese, din Serie A – campionatul de fotbal al Italiei, fiind sponsorul principal al ”zebrelor”.