- Conceptul Audi Prologue primeste o noua versiune pentru Salonul de la Geneva
- Fanii masinii germane vor fi ispititi de-aceasta data cu un break de 5.11 metri
- Sub atragatoarea caroserie regasim un sistem hibrid, cu 455 CP si 750 Nm
Indiferent daca va intra sau nu in productia de serie, noul Audi Prologue Avant ne dezvaluie ca perfectiunea poate lua inclusiv liniile si formele unui… break.
Grila supradimensionata a radiatorului, blocurile optice vizibil alungite, dar si aripile proeminente cu jante pe 22 inch au transformat coupe-ul Audi Prologue intr-unul dintre cele mai spectaculoase proiecte ale industriei auto contemporane. Ce se intampla insa daca printre ingredientele deja existente mai strecuram alte trei portiere, plus o capota a portbagajului ce se deschide cu tot cu luneta? Raspunsul este cat se poate de simplu: obtii unul dintre cele mai frumoase break-uri create vreodata.
Dar noul Audi Prologue Avant nu are de gand sa se multumeasca doar cu acest titlu. Spectaculosul concept-car pregatit de producatorul german de automobile pentru cea de-a 85-a editie a evenimentului Geneva International Motor Show impresioneaza si la capitolul interior, acolo unde cele trei monitoare tactile integrate la nivelul panoului de bord joaca rolul de atractie principala. Fara a fura insa catusi de putin din meritele celor patru scaune individuale, acompaniate atat de insertii de piele, cat si de accente metalice.
Acum, in ceea ce priveste departamentul tehnic, primul detaliu care ne sare in ochi il reprezinta consumul mediu de carburant, de numai 1.6 litri la 100 de kilometri. Cum este posibila o astfel de valoare pentru break de peste 5.1 metri lungime? Secretul din spatele acestei reusite consta in adoptarea unui sistem de propulsie hibrid, ce combina un motor 3.0 TDI cu unul electric pentru un total de 455 CP si 750 Nm – de unde si realizarea unei acceleratii de la 0 la 100 km/h in doar 5.1 secunde.
Va intra sau nu conceptul Prologue Avant in productia de serie? Noi speram ca da, germanii de la Audi se gandesc cel mai probabil la un raspuns negativ. Asadar, nu putem decat spera ca macar versiunea in doua portiere, dezvaluita in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles din toamna anului trecut, sa aiba mai mult noroc…