Câștigurile din primul trimestru ale producătorului germna BMW au revenit mai puternic decât se așteptau din cauza primelor trei luni devastate de pandemie ale anului trecut, a declarat luni producătorul auto german. La ridicarea cifrei de afaceri a BMW au contribuit și prețurile mai mari dar și cererea puternică de autovehicule BMW venită din China.
Într-un comunicat lansat de BMW, compania a declarat că câștigurile sale înainte de impozitare au scăzut cu 370% la 3,76 miliarde de euro (4,53 miliarde de dolari), conform cifrelor preliminare, vânzările crescând în toate regiunile majore și între mărci. Acesta a remarcat o creștere de venituri deosebită în China, precum și evoluții pozitive ale prețurilor și o cerere ridicată de mașini second hand, iar veniturile adăugate au depășit așteptările pieței.
Rivalul german Daimler a declarat săptămâna trecută că cererea de pe piața din China este în creștere pentru mașinile de lux Mercedes-Benz și prețurile mai mari au condus la un profit mai bun decât era de așteptat în primul său trimestru.
BMW este programat să anunțe cifrele complete ale veniturilor pe 7 mai.