Volkswagen a revenit în octombrie pe poziţia a doua în topul mărcilor auto pe piaţa românească, în funcţie de vânzări, cu 1.021 maşini livrate, în creştere cu 42,6% faţă de septembrie, când brandul german coborâse pe locul al treilea, cu un declin de 30,6%, după scandalul emisiilor.

Volkswagen a revenit în octombrie pe poziţia a doua în topul mărcilor auto pe piaţa românească, în funcţie de vânzări, cu 1.021 maşini livrate, în creştere cu 42,6% faţă de septembrie, când brandul german coborâse pe locul al treilea, cu un declin de 30,6%, după scandalul emisiilor.

Screen Shot 2013-02-27 at 16.22.36Pe locul al treilea se află altă marcă a grupului Volkswagen – Skoda, cu 981 unităţi livrate, mai multe cu 28,7% faţă de septembrie.

Topul este condus de Dacia (3.444 unităţi, avans de 24,6%).

Ordinea mărcilor se păstrează şi în funcţie de vânzările înregistrate de la începutul anului – Dacia 27.986 unităţi (creştere de 24,4% faţă de aceeaşi perioadă din 2014), Volkswagen 7.960 unităţi (10,2%), Skoda 7.245 unităţi (10,6%).

Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) a anunţat, marţi, că în primele zece luni livrările totale de autovehicule pe ansamblul pieţei (autoturisme + vehicule comerciale) au înregistrat un avans de 17,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Doar pentru autoturisme, majorarea este de 15,9%.

Sursa : mediafax.ro

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.