Porsche a arătat lumii joi noul Mission X – un concept complet electric pe care îl numește „reinterpretare conceptuală” a hipermașinii. La fel ca și Porsche 918 Spyder, este un model mic, compact, cu aripi pline de bule, dar acolo unde Spyder este oarecum atenuat, Mission X se sprijină în detaliile sale de unghiurile mașinii, extinzând tot designul până la partea superioară a mașinii.
Porsche spune că bateria, dacă mașina ar intra în producție mâine, ar avea o arhitectură într-un sistem de 900 de volți și s-ar încărca de aproximativ două ori mai repede decât Taycan Turbo S. Se spune că are un raport putere-greutate de aproximativ 1 CP pe 0,997kg și susține că ar fi „cel mai rapid vehicul legal din jurul Nürburgring Nordschleife” – în acest moment, această distincție aparține Mercedes-AMG One.
Ușile pivotează înainte și în sus, așa că atunci când le deschizi, mașina capătă aspectul unui scarabeu când este privită din față.






Nu că v-ați aștepta la ceva diferit, dar acest concept este unul cu două locuri, cu un ampatament scurt de doar 27m, care este foarte apropiat de cel al lui 918 Spyder. Din cauza aerodinamicii, anvelopele se clătină ușor; are roți de 20 de inci în față și de 21 de inchi în spate.
Înăuntru are aspectul avioanelor cu reacție. Are o manetă de direcție în loc de volan, iar restul interiorului arată ca în designul mașinii sport din anii 80, toate liniile drepte, unghiurile aspre și suprafețele plane. În bordul scaunului pasagerului, există o zonă de atașare modulară care arată un modul de cronometru cu afișaj atât analogic, cât și digital pentru urmărirea timpilor pe tur sau „date vitale ale șoferului”, printre altele.
În spate, insigna „PORSCHE” și benzile roșii cu LED-uri ies de fapt din mașină, dându-i un efect 3D care este la modă azi.
În cele din urmă, inima mașinii bate. Porsche a pus acumulatorul de baterii în mijlocul mașinii, chiar în spatele scaunelor, referindu-se la el ca un „aspect e-core”, similar cu designul tradițional al mașinii cu motor central.
Conceptul electric anterior al Porsche a fost „Mission E”, care a fost lansat în 2015. Până în 2017, acesta se transformase, evoluând în cele din urmă în Porsche Taycan. Suntem curios în ce va evolua nouș Mission X