Pentru această ediție cu numarul 83 a Raliului Monte-Carlo, Comitetul Organizator al Automobile Club de Monaco a pregătit un traseu atipic cu peste 75% a modificat față de programul de anul trecut care se anunță deja una dintre cele mai dificile de istoria sa. Traseul va fi foarte surprinzător, dar este foarte probabil să fie apreciate de către concurenții care, în plus față de noutățile ediției 2015, vor putea să recurgă la regulile de Raliu 2, în caz de retragere.După trei zile de recunoașteri, de luni 19 până la 21 ianuarie miercuri, cursa va începe în după-amiaza zilei de miercuri, cu Shakedown tradițional (3,52 km) foarte reprezentativ din totalitatea raliului. Aceasta sesiune va avea loc, ca și anul trecut, în Chateauvieux, la 6 km sud de Gap.A doua zi după, joi 22 ianuarie, concurenții se vor alătura Principatului Monaco, unde, mai târziu va avea loc în după-amiaza in Place du Casino din Monte-Carlo, startul oficial al această primă rundă a Campionatului de Raliuri FIA World 2015. Anul trecut, plecarea în Place du Casino a fost doar ceremoniala”, însă, în acest an va fi un start real concurentii vor trebui să treacă prin primele două etape date în Alpes-deHauteProvence noaptea: Entrevaux Rouaine (21,31 km) și Norante Digneles-Bains (19,68 km), pe drumul care îi va duce la orașul gazdă a Gap în cazul în care, ca si anul trecut, va avea loc parcul de service în apropiere de Stadionul nautic.O altă noutate: a doua zi vineri 23 ianuarie o buclă de brand nou va avea loc la nord de Gap între departamentele Hautes-Alpes Isère și. Această buclă este alcătuită din trei etape temporale succesive foarte aproape geografic. Prin urmare, La Salle en Beaumont Corps (15,84 km), Aspres les Corps Chauffayer (26,08 km) și Les Costes Saint Julien en Champsaur (25,40 km) va fi crucial și apreciat de toată lumea.A treia zi, sâmbătă 24 ianuarie va găzdui stadii clasice cu, printre altele, Prunières, Lozère Embrun (19,93 km) pentru a rula de două ori, Lardier și Valença Faye (51,66 km) și Sisteron Thoard (36,85 km), înainte de a merge înapoi la Principatul Monaco spre sfârșitul după-amiezii.

Finalul cursei in ziua de duminică 25 ianuarie va avea loc destul de devreme în dimineața, concurenții in Alpes Maritimes Hinterland. În meniu: Le Col SaintJean SaintLaurent (10,50 km), La Bollène Vesubie Sospel (31,66 km), la fel de cunoscut ca versiunea extinsă Col de Turini și din nou Le Col SaintJean SaintLaurent (10,50 km), ca etapa principala pentru a încheia acest al 83 lea Raliu Monte-Carlo.Tradiționala ceremonia de acordarea va începe la ora 15 la Palais Princier de Monaco.

Valentin Handro&Inforama

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.